14 πράγματα που δεν θα ήξερα χωρίς τη μαμά μου

0a25ccdd36b6d44953b432a8c42d22f5

14 πράγματα που δεν θα ήξερα χωρίς τη μαμά μου


Πόσα πράγματα μας έμαθε η μαμά μας; Πόσο διαφορετικοί άνθρωποι θα ήμασταν χωρίς αυτή; Τί της χρωστάμε και τί της χρεώνουμε; Γιατί δεν θα την αλλάζαμε με καμία άλλη; Να τι μας απάντησαν λοιπόν μερικές φίλες στη ερώτηση «Τί έμαθες από τη μητέρα σου;» και μας φανέρωσαν το πολύτιμο δώρο που έλαβαν και το κρατάνε ευλαβικά.
  • Να κρατάω μυστικά. Πάντα είχαμε «τα δικά μας», όλα όσα ξέραμε μόνο εμείς και σε αυτό ν τον κόσμο επικρατούσε ο νόμος της σιωπής, της εμπιστοσύνης και της αλληλεγγύης.
  • Να μην φορτώνω τον εαυτό μου με ενοχές. Κανείς δεν είναι τέλειος. Κλισέ! Κι όμως, είχα κι εγώ στο δυναμικό μου, απαίσιες εμφανίσεις, αγενείς ατάκες και ντροπιαστικές στιγμές. Η μητέρα μου δίδαξε να έχω συναίσθηση και επιθυμία για βελτίωση, μα όχι άρρωστες ενοχές.
  • Να έχω πάντα στρατηγική. Δεν είχα καμία μα καμία ροπή προς την οργάνωση και τον αυτοέλεγχο. Εκείνη μου έμαθε τι σημαίνει οργάνωση και στρατηγικό πλάνο για να πετυχαίνω τους στόχους μου.
  • Τον τρόπο να αντιμετωπίζω τις δύσκολες μέρες. Και της περιόδου και της ζωής. Όπως μου μίλησε για αυτό που συμβαίνει στο σώμα μου την πρώτη φορά που αδιαθέτησα, έτσι συνέχισε να μου μιλά για την ψυχραιμία και την υπομονή.
  • Να είμαι προνοητική. Να έχω πάντα μαζί μου λίγα τσιρότα, χαρτομάντιλα και λίγα χρήματα «ξεχασμένα» στο πορτοφόλι για περίπτωση ανάγκης.
  • Πως η γλώσσα δεν έχει κόκκαλα, μα τσακίζει κόκκαλα. Η μητέρα μου ήταν πάντα εκείνη που ήρεμα επεδίωκε κουβέντες και συζητήσεις, μερικές φορές κουραστικές αναλύσεις, μα έτσι έμαθα τον διάλογο και το πως να επιχειρηματολογώ.
  • «Οι μύγες έρχονται με το μέλι, όχι με το ξύδι». Με αυτή τη φράση που έλεγε κάθε φορά για να κατευνάσει τον ευέξαπτο χαρακτήρα μου, με έβαλε αργά και σταθερά στη διαδικασία να καταλάβω πως ο καλός και ήρεμος τρόπος είναι το κλειδί, όχι οι φωνές και οι υστερίες.
  • Να δίνω αγάπη και φαγητό σε όποιον το χρειάζεται. Δεν αρνήθηκε ποτέ τροφή σε ανθρώπους που τη χρειάζονταν και βοηθούσε όποιον μπορούσε περισσότερο.
  • Να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και να μην τις αφήνω να συσσωρεύονται. Ποτέ δεν ξόδευε παραπάνω από όσα είχε και το ίδιο ήθελε για εμένα και την αδερφή μου.
  • Να διαβάζω, να ρωτάω και να επιδιώκω να γνωρίζω όλη την ιστορία της κατάστασης. Δεν ήταν ποτέ κουτσομπόλα, δεν υπέκυπτε σε μισόλογα και φήμες. Διαβάζει πολύ και ρωτούσε για ό,τι δεν ήξερε.
  • Να προσέχω τη διατροφή μου και να μην τρώω πολύ junk food. Πάντα είχαμε πολλά φρούτα στο σπίτι και διάφορα healthy και βιταμινούχα βρώσιμα.
  • Να κάνω ταξίδια με την πρώτη ευκαιρία.
  • Να κάνω πολλά πράγματα μέσα σε μια μέρα και να τα κάνω όλα καλά. Κι αν δεν τα καταφέρνω…δεν πειράζει!
  • Να μην είμαι υλίστρια και να προτιμώ την ποιότητα κι όχι την ποσότητα.http://www.jenny.gr

Η λίστα ιστολογίων μου